18 lut 2016

Wielki Powrót

Witam nie było mnie tu prawie rok i jak zwykle będę się usprawiedliwiał .
Ogrom pracy, zmiana pracy, i masa zaległych spraw nie pozwoliły mi na prowadzenie bloga, czas tu sie zatrzymał a rynek e-papierosowy poszedł tak bardzo do przodu, obiecuje zmienię to.
W następnym poście kilka słów o sklepie firmie dzięki , której wytrwałem w e-paleniu.
Zapraszam was do recenzji sklepu http://smooke.pl oraz ich liquidów.
Zapraszam

Aby jednak post został w pełni wykorzystany chciałem parę słów poświęcić parownikowi firmy Ehpro Morph

Długo szukałem  parownika , który spełnia moje wymogi jeśli chodzi o smak, bezproblemowość i funkcjonalność do momentu aż w moje ręce wpadł Morph







Parownik 4 in 1 co to oznacza ? a to że w Morphie mamy zwykłą bazę RBA oraz trzy adaptery do grzałek od  Subtanka , Delty , Atlantisa (brak w zestawie )   po wkręceniu odpowiedniego adaptera możemy korzystać z firmowych grzałek do wymienionych parowników.
Sam parownik wykonany jest bardzo dobrze idealnie spasowany, miejsca w bazie rba jest też wystarczająco dużo baza wykonana na typ lemo .
Po miesiącu używania nie zauważyłem wad tego parownika. Świetnie oddaje smak a możliwość zastosowania 3 różnych grzałek sprawia, że parownik jest bardzo uniwersalny.

Polecam wam zakup tego parownika warto mieć tego typu sprzęt bo zdecydowanie ułatwia życie
A już teraz zapraszam was do recenzji , które dla was przygotowuje:

OBS Crius
Geekvape Griffin
Johetech Cuboid i Evic mini
Kangertech Nebox


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz